Kup
bilet
KUP BILET W PRZEDSPRZEDAŻY JUŻ DZIŚ
19 maja 2021
SCENA GŁÓWNA
Akademia Dobrych Praktyk - prelekcje
SCENA DLA WŁAŚCICIELI I MANAGERÓW KLUBÓW FITNESS
Najczęstsze bolączki prawne w działalności klubów fitness
Kamil Wasilewski
  • Odpowiedź na pytania, jak otworzyć lokal fitness - od przygotowania umów z właścicielami lokali aż do dokumentów wiążących użytkowników z siłownią
  • Co zrobić, jeśli któremuś z ćwiczących przydarzy się kontuzja na niesprawnym sprzęcie? Warto dowiedzieć się wcześniej niż później
  • Jak stworzyć umowę współpracy z klubem, ubezpieczyć siebie i trenujących - to podstawy, które powinien wiedzieć każdy związany z branżą fitness
Funkcjonowanie w strefie śmierci powyżej 7500 metrów a funkcjonowanie w biznesie w niepewnych i zmiennych czasach
Piotr Cieszewski
  • Dynamika biznesu jest jak wspinanie na Everest - trzeba wiele wysiłku, by trzymać się drogi, ale uczucia na szczycie nic nie podrobi. Jak go osiągnąć w bezpieczny sposób? Poznaj receptę na sukces
  • Zmiany bywają przerażające. Kluczem do rozwoju jest jednak wykorzystanie ich do wygrania z konkurencją. Oswój zmianę
  • Granica jest dużo dalej niż ludzkie zmęczenie. Warto pamiętać, że każdy zespół stać na więcej niż mu się wydaje. Jak to osiągnąć? Recepta na bycie liderem XXI
Nie ma zarządzania bez kontrolowania
Dorota Sędek
  • Czy rzeczywiście nie da się skutecznie zarządzać zespołem bez regularnego kontrolowania pracowników
  • Dlaczego pracownicy nie lubią być kontrolowani, a managerowie uważają tę część obowiązków za zło konieczne
  • Sprawdzone rozwiązania służące efektywnej kontroli Twojego zespołu i organizacji
Zarządzanie sprzedażą w czasach turbulencji
Wojciech Herra
  • Określanie strategii działania i wyznaczanie motywujących celów
  • Minimalizowanie kosztów nietworzących wartości
  • Jak sprzedawać więcej przy mniejszych zasobach?
PANDEMIA i MARKETING wczoraj – dziś i jutro, czyli SURVIVAL KIT dla MARKETINGU w SPORCIE
Paweł de Pourbaix
  • Marketing sportowy stał się częścią otaczającej nas rzeczywistości
  • Potencjał sportu w komunikacji marketingowej
  • Jaki wpływ działania na kibiców mają organizacje sportowe?
Kuloodporny biznes w branży fitness - jak radzić sobie z kontrolami, karami, zawiłym prawem i pułapkami urzędowymi
Michał Kosel
  • Rozwiązania podatkowe, prawne, licencje muzyczne, sanitarne, cywilne,
  • Umowy z klientami oraz tryby funkcjonowania usług
  • Nietypowe zabezpieczenia prawne dla branży - analiza tego co pozwoliło działać klubom w trakcie pandemii
NeuroSales- sprzedaż neurologiczna 
Mateusz Mrozowski
  • Wzbudzenie Ciekawości, czyli gotowość i chęć
  • Wyzwanie dla sprzedawcy – sprzedawaj swój produkt edukując klienta
  • Sprzedawca jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta
  • Technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży
WARSZTATY DLA WŁAŚCICIELI I MANAGERÓW KLUBÓW FITNESS
Jak wejść na dobry kurs po pandemii covid-19? Narzędzia poprawy sytuacji biznesowej klubu i skuteczne sposoby odzyskania dochodowości
Sebastian Goszcz, Małgorzata Piasecka-Mróz
  • Odbudowanie strat po kryzysie
  • Efektywne narzędzia do poprawy sytuacji firmy
  • Jak skutecznie przywrócić działalność do odpowiedniego poziomu rentowności?
Zabezpieczenia ryzyk finansowych prowadzenia biznesu
Szymon Mrugała
  • Jakie ryzyka finansowa można zabezpieczyć polisami ubezpieczeniowymi?
  • Ryzyko czasowej niezdolności do pracy trenerów/właściciela
  • Ryzyko odpowiedzialności cywilnej za szkody klientów/pracowników
  • Ryzyko utraty, zniszczenia, kradzieży majątku firmowego
  • Ryzyko odpowiedzialności finansowej zarządu spółki zoo
  • Ryzyko prawne i finansowe śmierci wspólnika spółki
SCENA DLA TRENERÓW PERSONALNYCH I INSTRUKTORÓW
Utrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie nowego
Karolina i Michał Dachowscy
  • Techniki utrzymania klienta w usługach
  • Na co zwrócić uwagę w rozmowie z podopiecznym
  • 4 techniki, jakich możesz użyć już od jutra!
Zarządzanie własnym biznesem w oparciu o budżet i kluczowe wskaźniki efektywności
Krzysztof Pakulec
  • Jak planować i prowadzić budżet
  • Jak prowadzić raporty sprzedażowe
  • 10 kluczowych wskaźników efektywności, dzięki którym będziesz podejmować dużo lepsze decyzje
Inaczej nie znaczy gorzej - jak przejść przez zmianę i odnaleźć się w nowej rzeczywistości
Wojciech Herra
  • Jak pozyskiwać nowych klientów w obecnych czasach?
  • Zmiany są dobre - wykorzystaj to
  • Skuteczne procesy sprzedażowe w czasach pandemii
Legalizacja mikro działalności oraz najczęstsze pułapki czyhające na początkujących przedsiębiorców
Michał Kosel
  • Biurokracja przy rejestracji firmy
  • Start działalności - jak ustrzec się przed czekającymi pułapkami?
  • Z jakiej pomocy warto korzystać?
Budowanie marki osobistej
Łukasz Dojka
  • Budowa świadomości marki
  • Pierwsze kroki do sukcesu
  • Jakie działania przy rozpoczynaniu pracy trenera są niezbędne?
Wdrażanie i sprzedaż usług on-line w biznesie Trenera Personalnego
Katarzyna Figuła
  • Obserwując ludzi i rynek widać jak duży potencjał tkwi w sieci
  • Coraz więcej osób woli ćwiczyć w zaciszu swojego domu lub korzystać z wiedzy osób, które niekoniecznie pracują stacjonarnie w tym samym mieście
  • Dowiedz się jak przygotować ofertę dla tych ludzi, jak zacząć i jak działać by uniezależnić się od treningów personalnych i cieszyć się jeszcze większą niezależnością
SCENA DLA TRENERÓW PERSONALNYCH I INSTRUKTORÓW ( DAWNIEJ SCENA PT)
Scena PT
B2B A
B2B B
Networking Biznesowy

Praktycy spotkają się z ekspertami. Podczas networkingu biznesy zostaną połączone pod kątem podobieństwa interesów. To najlepsze narzędzie, by rozbudować swoją sieć kontaktów i ożywić po kryzysie łańcuch dostaw!

ROUNDTABLE
Nowe podejście do budowy lojalności i wydłużania cyklu życia klientów w klubie. Zwiększanie życiowej wartości klienta
Sebastian Goszcz, Małgorzata Piasecka-Mróz
Efektywne zarządzanie strefą zajęć grupowych w nowej rzeczywistości. Nowe narzędzia, rozwiązania, strategie i taktyki
Sebastian Goszcz, Małgorzata Piasecka-Mróz
Przygotuj się do wakacji. Plan działań aktywizujących i utrzymujących obecnych, oraz pozyskujących nowych klientów na okres maj-sierpień
Sebastian Goszcz, Małgorzata Piasecka-Mróz
Odtwarzanie muzyki w klubach fitness
Izabela Ciechalska
  • Czy w klubie fitness trzeba płacić za publiczne odtwarzanie muzyki ?
  • Jak podzielona jest strefa klubu w kontekście stawek ?
  • Jaką muzykę puszczać na sali do ćwiczeń grupowych ?
  • Co i jak odtwarzać na siłowni, w szatniach, strefach odpoczynku ?
  • Gdzie można zaoszczędzić olbrzymie pieniądze ?
  • Innowatorskie wykorzystanie TV w klubie
  • Zmiany wyróżniające wśród konkurencji
Skuteczny proces sprzedaży w klubie fitness
Krzysztof Pakulec
  • Jak prowadzić rozmowy telefoniczne, których efektem będzie wypełniony kalendarz spotkań
  • Jak poprawnie rozpoznawać potrzeby klientów, prezentować im najlepsze rozwiązania oraz finalizować sprzedaż
Zarządzanie zespołem przez cele
Krzysztof Pakulec
  • W jaki sposób wyznaczać cele, aby nie były tylko fikcją
  • Jak motywować zespół, aby chciał je realizować
  • Jak efektywnie monitorować plan i identyfikować ewentualne problemy
Zarządzanie klubem fitness przez liczby
Krzysztof Pakulec
  • Jak zaplanować koszty i przychody
  • W jaki sposób obliczać rentowność zajęć grupowych
  • Jak prowadzić raporty sprzedażowe
  • Poznaj 10 kluczowych wskaźników efektywności, dzięki którym będziesz podejmować dużo lepsze decyzje
Scena B2B B
Scena B2B A
Scena B2B dla Managerów
Scena Trenerzy Personalni
Warsztaty kompetencji managerskich - Dorota Sędek
Gość specjalny
Panel Dyskusyjny
Strefa Franczyzowa
Warsztaty Advance
Warsztaty Basic
FEM Warsztaty
FEM Rekrutacja
SALMA Tech Showroom