Kup
bilet
OGŁOSZENIE POZOSTAŁYCH PRELEGENTÓW PO ZAKOŃCZENIU PRZESPRZEDAŻY BILETÓW
21 kwietnia 2021
SCENA GŁÓWNA
Akademia Dobrych Praktyk - prelekcje
Scena PT
Zarządzanie własnym biznesem w oparciu o budżet i kluczowe wskaźniki efektywności
Krzysztof Pakulec
  • jak planować i prowadzić budżet
  • jak prowadzić raporty sprzedażowe
  • 10 kluczowych wskaźników efektywności, dzięki którym będziesz podejmować dużo lepsze decyzje
Inaczej nie znaczy gorzej - jak przejść przez zmianę i odnaleźć się w nowej rzeczywistości
Wojciech Herra
  • jak pozyskiwać nowych klientów w obecnych czasach?
  • zmiany są dobre - wykorzystaj to
  • skuteczne procesy sprzedażowe w czasach pandemii
Legalizacja mikro działalności oraz najczęstsze pułapki czyhające na początkujących przedsiębiorców
Michał Kosel
  • biurokracja przy rejestracji firmy
  • start działalności - jak ustrzec się przed czekającymi pułapkami?
  • z jakiej pomocy warto korzystać?
Budowanie marki osobistej
Łukasz Dojka
  • budowa świadomości marki
  • pierwsze kroki do sukcesu
  • jakie działania przy rozpoczynaniu pracy trenera są niezbędne?
Ogłoszenie prelegenta już wkrótce
  • treningi Personalne jako źródło przychodów dla klubu i sposób na dywersyfikację ryzyka biznesowego
  • w jaki sposób kluby mogą współpracować z trenerami, dlaczego rozbudowywanie tej gałęzi przychodu niesie ze sobą wiele korzyści
  • na co należy zwrócić uwagę w trakcie budowania zespołu a następnie bieżącej kontroli jego pracy
Ogłoszenie prelegenta już wkrótce
  • wizja Twojego biznesu w dłuższej perspektywie
  • jak wzbudzać zaufanie Twoją marką?
  • uwydatnianie mocnych stron Twojego biznesu
B2B A
Najczęstsze bolączki prawne w działalności klubów fitness
Kamil Wasilewski
  • Odpowiedź na pytania, jak otworzyć lokal fitness - od przygotowania umów z właścicielami lokali aż do dokumentów wiążących użytkowników z siłownią
  • Co zrobić, jeśli któremuś z ćwiczących przydarzy się kontuzja na niesprawnym sprzęcie? Warto dowiedzieć się wcześniej niż później
  • Jak stworzyć umowę współpracy z klubem, ubezpieczyć siebie i trenujących - to podstawy, które powinien wiedzieć każdy związany z branżą fitness
Funkcjonowanie w strefie śmierci powyżej 7500 metrów a funkcjonowanie w biznesie w niepewnych i zmiennych czasach
Piotr Cieszewski
  • Dynamika biznesu jest jak wspinanie na Everest - trzeba wiele wysiłku, by trzymać się drogi, ale uczucia na szczycie nic nie podrobi. Jak go osiągnąć w bezpieczny sposób? Poznaj receptę na sukces
  • Zmiany bywają przerażające. Kluczem do rozwoju jest jednak wykorzystanie ich do wygrania z konkurencją. Oswój zmianę
  • Granica jest dużo dalej niż ludzkie zmęczenie. Warto pamiętać, że każdy zespół stać na więcej niż mu się wydaje. Jak to osiągnąć? Recepta na bycie liderem XXI
Nie ma zarządzania bez kontrolowania
Dorota Sędek
  • czy rzeczywiście nie da się skutecznie zarządzać zespołem bez regularnego kontrolowania pracowników
  • dlaczego pracownicy nie lubią być kontrolowani, a managerowie uważają tę część obowiązków za zło konieczne
  • sprawdzone rozwiązania służące efektywnej kontroli Twojego zespołu i organizacji
Zarządzanie sprzedażą w czasach turbulencji
Wojciech Herra
  • określanie strategii działania i wyznaczanie motywujących celów
  • minimalizowanie kosztów nietworzących wartości
  • jak sprzedawać więcej przy mniejszych zasobach?
PANDEMIA i MARKETING wczoraj – dziś i jutro, czyli SURVIVAL KIT dla MARKETINGU w SPORCIE
Paweł de Pourbaix
  • marketing sportowy stał się częścią otaczającej nas rzeczywistości
  • potencjał sportu w komunikacji marketingowej
  • jaki wpływ działania na kibiców mają organizacje sportowe?
Kuloodporny biznes w branży fitness - jak radzić sobie z kontrolami, karami, zawiłym prawem i pułapkami urzędowymi
Michał Kosel
  • rozwiązania podatkowe, prawne, licencje muzyczne, sanitarne, cywilne,
  • umowy z klientami oraz tryby funkcjonowania usług
  • nietypowe zabezpieczenia prawne dla branży - analiza tego co pozwoliło działać klubom w trakcie pandemii
NeuroSales- sprzedaż neurologiczna 
Mateusz Mrozowski
  • wzbudzenie Ciekawości, czyli gotowość i chęć
  • wyzwanie dla sprzedawcy – sprzedawaj swój produkt edukując klienta
  • sprzedawca jako Dr House sprzedaży, czyli jak błyskotliwie diagnozować klienta
  • technika „6 zmysłu” wykorzystywana przez Challengera w sprzedaży
B2B B
Ogłoszenie prelegenta już wkrótce
  • dzisiejsze wyzwania w budowaniu silnego zespołu
  • innowacyjność i kreacja
  • jak się wyróżnić na rynku
Ogłoszenie prelegenta już wkrótce
  • jak przygotować spotkanie?
  • produktywność oraz maksymalizacja efektów spotkania
  • jak zwiększyć zaangażowanie pracowników na spotkaniach?
Networking Biznesowy

Aktywne budowanie sieci kontaktów jest jedną z podstaw rozwoju zawodowego, a także poszczególnych biznesów. Networking pomaga pozyskiwać partnerów i klientów handlowych, jednocześnie dając podstawy do dbania o relacje, które dzięki niemu mogą stać się długofalowe. Daje również bazę do budowy przestrzeni służącej do konfrontowania swojego pomysłu biznesowego z kimś bardziej doświadczonym.

Skutecznie przeprowadzony pomoże w wymianie informacji, doświadczeń i pomysłów, które mogą usprawnić branżę. Regularne uczestnictwo w networkingu pozwala na stworzenie bardziej pożądanego w biznesie wizerunku. Przedsiębiorca jest dzięki temu postrzegany jako osoba otwarta, gotowa na rozszerzanie sieci kontaktów, godna zaufania i jako ta, która pierwsza „wyciąga dłoń”, by rozpocząć współpracę. To w biznesie cechy wysoce cenione.

Podczas Kongresu FEM praktycy spotkają się z ekspertami. Podczas networkingu biznesy zostaną połączone pod kątem podobieństwa interesów. To najlepsze narzędzie, by rozbudować swoją sieć kontaktów i ożywić po kryzysie łańcuch dostaw!

ROUNDTABLE
Sesja I
Krzysztof Pakulec

Sesje Roundtabels to innowacyjna formuła prowadzenia paneli warsztatowo-prelekcyjnych. W przeciwieństwie do klasycznej organizacji, umożliwia interakcję między uczestnikami, kreuje platformę do wymiany myśli i doświadczeń. Każdemu stolikowi przypisany jest gospodarz, jednocześnie będący ekspertem w dziedzinie fitness i zarządzania. Moderuje on pogłębioną dyskusję na bieżące tematy dotyczące rozwoju branży. To idea, która wprowadza dynamizm, możliwość integracji i networkingu między uczestnikami. Roundtables to jedna z najwyżej ocenianych części wydarzeń biznesowych.

Podczas Kongresu FEM zorganizowane będą trzy sesje. Uczestnicy zasiądą przy pięciu stołach. Przy jednym znajdować się będzie piętnaście osób związanych z klubami fitness, branżą i posiadających wiedzę ekspercką. Dyskusja pozwoli na wypracowanie wspólnych pomysłów, które pozytywnie przełożą się na rozwój branży fitness.

Scena B2B B
Scena B2B A
Scena B2B dla Managerów
Scena Trenerzy Personalni
Warsztaty kompetencji managerskich - Dorota Sędek
Gość specjalny
Panel Dyskusyjny
Strefa Franczyzowa
Warsztaty Advance
Warsztaty Basic
FEM Warsztaty
FEM Rekrutacja
SALMA Tech Showroom