Kup
bilet
OSTATNIE BILETY W NIŻSZYCH CENACH!
17 czerwca 2021
SCENA GŁÓWNA
Akademia Dobrych Praktyk - prelekcje
WYKŁAD OTWIERAJĄCY
Przyszłość branży fitness oraz restrukturyzacja rynku. Konieczność czy ogromna szansa dla sektora?
Tomasz Napiórkowski
SCENA DLA WŁAŚCICIELI I MANAGERÓW KLUBÓW FITNESS
Efektywne zarządzanie strefą zajęć grupowych w nowej rzeczywistości. Nowe narzędzia, rozwiązania, strategie i taktyki
Małgorzata Piasecka-Mróz
Automatyzacja procesu sprzedaży w klubach fitness - leadtracking jako kluczowe narzędzie wspierające sprzedaż
Monika Jóźwiak
  • Najbardziej skuteczne źródła pozyskiwania leadów (potencjalnych klientów) w branży fitness
  • Które punkty kontaktu klienta z klubem są wartościowe z perspektywy sprzedaży
  • Pomiar kosztów pozyskania leadów oraz klientów a zarządzanie budżetem marketingowym
  • Monitoring ścieżki obsługi leada i skutecznie domykanie sprzedaży
Wartościowy feedback pomaga osiągać wyniki w czasach turbulencji
Grzegorz Radłowski

• Wartość feedbacku a wartość wyników jaki osiągacie?
• Kiedy informacja zwrotna pomaga?
• Feedback moments czyli jak łapać ludzi na tym, co robią dobrze?
• Umiłowany dyskomfort czyli lider posługuje się feedbackiem?
• Wysokie standardy osobiste i normatywny feedback to bliska relacja?

Zabezpieczenia ryzyk finansowych prowadzenia biznesu
Szymon Mrugała
  • Jakie ryzyka finansowa można zabezpieczyć polisami ubezpieczeniowymi?
  • Ryzyko czasowej niezdolności do pracy trenerów/właściciela
  • Ryzyko odpowiedzialności cywilnej za szkody klientów/pracowników
  • Ryzyko utraty, zniszczenia, kradzieży majątku firmowego
  • Ryzyko odpowiedzialności finansowej zarządu spółki zoo
  • Ryzyko prawne i finansowe śmierci wspólnika spółki
Funkcjonowanie w strefie śmierci powyżej 7500 metrów a funkcjonowanie w biznesie w niepewnych i zmiennych czasach
Piotr Cieszewski
  • Dynamika biznesu jest jak wspinanie na Everest - trzeba wiele wysiłku, by trzymać się drogi, ale uczucia na szczycie nic nie podrobi. Jak go osiągnąć w bezpieczny sposób? Poznaj receptę na sukces
  • Zmiany bywają przerażające. Kluczem do rozwoju jest jednak wykorzystanie ich do wygrania z konkurencją. Oswój zmianę
  • Granica jest dużo dalej niż ludzkie zmęczenie. Warto pamiętać, że każdy zespół stać na więcej niż mu się wydaje. Jak to osiągnąć? Recepta na bycie liderem XXI
Nie ma zarządzania bez kontrolowania
Dorota Sędek
  • Czy rzeczywiście nie da się skutecznie zarządzać zespołem bez regularnego kontrolowania pracowników
  • Dlaczego pracownicy nie lubią być kontrolowani, a managerowie uważają tę część obowiązków za zło konieczne
  • Sprawdzone rozwiązania służące efektywnej kontroli Twojego zespołu i organizacji
Zarządzanie sprzedażą w czasach turbulencji
Wojciech Herra
  • Określanie strategii działania i wyznaczanie motywujących celów
  • Minimalizowanie kosztów nietworzących wartości
  • Jak sprzedawać więcej przy mniejszych zasobach?
PANDEMIA i MARKETING wczoraj – dziś i jutro, czyli SURVIVAL KIT dla MARKETINGU w SPORCIE
Paweł de Pourbaix
  • Marketing sportowy stał się częścią otaczającej nas rzeczywistości
  • Potencjał sportu w komunikacji marketingowej
  • Jaki wpływ działania na kibiców mają organizacje sportowe?
Kuloodporny biznes w branży fitness - jak radzić sobie z kontrolami, karami, zawiłym prawem i pułapkami urzędowymi
Michał Kosel
  • Rozwiązania podatkowe, prawne, licencje muzyczne, sanitarne, cywilne,
  • Umowy z klientami oraz tryby funkcjonowania usług
  • Nietypowe zabezpieczenia prawne dla branży - analiza tego co pozwoliło działać klubom w trakcie pandemii
WARSZTATY DLA WŁAŚCICIELI I MANAGERÓW KLUBÓW FITNESS
OGÓLNOPOLSKI ZJAZD TRENERÓW PERSONALNYCH
Jak budować trwałą bazę klientów, maksymalizować zyski i dostarczać najwyższą jakość obsługi
Szymon Moszny
Biznes trenera personalnego online od 0 do 1 mln rocznie
Mariusz Mróz
  • Różne sposoby zarabiana w branży fitness online
  • Etapy rozwoju biznesu w branży fitness (rozwiązania + problemy)
  • Najskuteczniejsze strategie szybkiej monetyzacji zasięgów
  • Analiza (case study 200 tyś przychodu w 14 dni)
Utrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie nowego
Karolina i Michał Dachowscy
  • Techniki utrzymania klienta w usługach
  • Na co zwrócić uwagę w rozmowie z podopiecznym
  • 4 techniki, jakich możesz użyć już od jutra!
Zarządzanie własnym biznesem w oparciu o budżet i kluczowe wskaźniki efektywności
Krzysztof Pakulec
  • Jak planować i prowadzić budżet
  • Jak prowadzić raporty sprzedażowe
  • 10 kluczowych wskaźników efektywności, dzięki którym będziesz podejmować dużo lepsze decyzje
Inaczej nie znaczy gorzej - jak przejść przez zmianę i odnaleźć się w nowej rzeczywistości
Wojciech Herra
  • Jak pozyskiwać nowych klientów w obecnych czasach?
  • Zmiany są dobre - wykorzystaj to
  • Skuteczne procesy sprzedażowe w czasach pandemii
Legalizacja mikro działalności trenera personalnego oraz najczęstsze pułapki czyhające na początkujących przedsiębiorców
Michał Kosel
  • Biurokracja przy rejestracji firmy
  • Start działalności - jak ustrzec się przed czekającymi pułapkami?
  • Z jakiej pomocy warto korzystać?
Budowanie marki osobistej trenera personalnego
Łukasz Dojka
  • Budowa świadomości marki
  • Pierwsze kroki do sukcesu
  • Jakie działania przy rozpoczynaniu pracy trenera są niezbędne?
Wdrażanie i sprzedaż usług on-line w biznesie Trenera Personalnego
Katarzyna Figuła
  • Obserwując ludzi i rynek widać jak duży potencjał tkwi w sieci
  • Coraz więcej osób woli ćwiczyć w zaciszu swojego domu lub korzystać z wiedzy osób, które niekoniecznie pracują stacjonarnie w tym samym mieście
  • Dowiedz się jak przygotować ofertę dla tych ludzi, jak zacząć i jak działać by uniezależnić się od treningów personalnych i cieszyć się jeszcze większą niezależnością
Scena PT
B2B A
B2B B
Networking Biznesowy

Praktycy spotkają się z ekspertami. Podczas networkingu biznesy zostaną połączone pod kątem podobieństwa interesów. To najlepsze narzędzie, by rozbudować swoją sieć kontaktów i ożywić po kryzysie łańcuch dostaw!

ROUNDTABLE
Sprzedaż oraz marketing
Tomasz Napiórkowski
  • Automatyzacja procesów celem odbudowania struktury
  • Przedstawienie koncepcji oraz nowych narzędzi dostępnych na rynku
Klub fitness jako podmiot medyczny, leczniczy - wady i zalety
Tomasz Napiórkowski
  • Jakie wyzwania stoją przed właścicielem po w/w restrukturyzacji obiektu ?
  • Czy można uchronić się przed lockdown’em ?
FITNESS MUSIC/POWER MEDIA dostarcza produkty i usługi z zakresu marketingu sensorycznego
Izabela Ciechalska
  • Audiomarketing - muzyka dla fitness klubów, siłowni, ośrodków sportowych, SPA, basenów itp. Muzyka dostarczana jest poprzez radio online oraz aplikację PowerMusicNOW.  Prowadzimy doradztwo w zakresie prawa do odtworzeń publicznych oraz online,
  • Videomarketing – telewizja Digital Signage oparta na aplikacji It’s Relevant TV, dająca możliwość skutecznej komunikacji z klientem i rozrywki. Zapewniamy pełen support doradczy i techniczny,
  • Aromamarketing – aromaty dla biznesu wpływające na zdrowie, emocje i pozytywne skojarzenia klientów z marką.  Gwarantujemy opiekę specjalisty w doborze zapachu, dyfuzora i odpowiedniego stosowania.
Skuteczny proces sprzedaży w klubie fitness
Krzysztof Pakulec
  • Jak prowadzić rozmowy telefoniczne, których efektem będzie wypełniony kalendarz spotkań
  • Jak poprawnie rozpoznawać potrzeby klientów, prezentować im najlepsze rozwiązania oraz finalizować sprzedaż
Zarządzanie zespołem przez cele
Krzysztof Pakulec
  • W jaki sposób wyznaczać cele, aby nie były tylko fikcją
  • Jak motywować zespół, aby chciał je realizować
  • Jak efektywnie monitorować plan i identyfikować ewentualne problemy
Zarządzanie klubem fitness przez liczby
Krzysztof Pakulec
  • Jak zaplanować koszty i przychody
  • W jaki sposób obliczać rentowność zajęć grupowych
  • Jak prowadzić raporty sprzedażowe
  • Poznaj 10 kluczowych wskaźników efektywności, dzięki którym będziesz podejmować dużo lepsze decyzje
Scena B2B B
Scena B2B A
Scena B2B dla Managerów
Scena Trenerzy Personalni
Warsztaty kompetencji managerskich - Dorota Sędek
Gość specjalny
Panel Dyskusyjny
Strefa Franczyzowa
Warsztaty Advance
Warsztaty Basic
FEM Warsztaty
FEM Rekrutacja
SALMA Tech Showroom