Sprzedano powyżej 215 biletów z 250
Dzień 2
FEM Wykłady
Blok startowy
09:00-09:15
Oficjalne rozpoczęcie Kongresu FEM
IC Events

Powitanie Gości i Uczestników, przedstawienie Prelegentów.

Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
09:15-09:55
Budowanie Buyer Persony
Jakub Cyran

Budowanie Buyer Persony. Jak skutecznie pozyskiwać klientów i projektować pozytywne doświadczenia w branży fitness. W jaki sposób sprawić, żeby klient, który nie zakupił w danym momencie członkostwa, wrócił ponownie i skorzystał z oferty klubu.

SALMA
Blok marketing
10:00-10:45
Klient na zawsze - nauka i sztuka budowania lojalności klientów klubu fitness.
Sebastian Goszcz
10:50-11:30
Budowanie strategii marketingowo - sprzedażowej social selling z wykorzystaniem Linkedin.
Dagmara Pakulska

Budowanie strategii marketingowo - sprzedażowej social selling z wykorzystaniem LinkedIn. W jaki sposób zwiększyć sprzedaż, nawiązać współpracę oraz relacje biznesowe za pośrednictwem LinkedIn w branży fitness?

11:30-12:30
Przerwa networkingowa - prezentacja oferty wystawców
12:30-13:15
Marketing bez danych jest jak prowadzenie auta z zamkniętymi oczami.” D. Zarrella. Co i jak badać w marketingu klubów fitness?
Magdalena Rodak-Dębowska

Marketing bez danych jest jak prowadzenie auta z zamkniętymi oczami.” D. Zarrella. Co i jak badać w marketingu klubów fitness? Wskaźniki, optymalizacje, wpływ na wzrost skuteczności działań marketingowych.

Blok HR
13:20-14:00
Komunikowanie pracownikom trudnych decyzji.
Małgorzata Burdziełowska

Komunikowanie pracownikom trudnych decyzji. W jaki sposób w czasach dużej rotacji pracowników przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą? Jak zakończyć współpracę czy przekazać niekorzystne informacje?

14:00-15:00
Przerwa lunchowa
Blok zarządzanie
15:00-15:40
Jak zwiększyć dochód klubu poprzez odpowiednią współpracę z trenerami personalnymi- analiza systemów współpracy z trenerami personalnymi w klubach fitness
Marcin Żaworonek
15:45-16:25
Wynagrodzenia i premie pracowników klubu fitness
Krzysztof Pakulec

Wynagrodzenia i premie pracowników klubu fitness. Propozycje systemów wynagrodzeniowych dla pracowników recepcji, instruktorów fitness, trenerów personalnych. Jaki procent stanowią wynagrodzenia w dobrze zbudżetowanym klubie, jak to obliczyć, stworzyć właściwą strukturę otwierając klub oraz w jaki sposób zmodyfikować strukturę w klubie już prosperującym?

16:30-17:10
Koncepcja studia butikowego oraz nowoczesnych metod treningu jako sposób na dodatkowy przychód i uatrakcyjnienie oferty klubu fitness
Magda Foeller
Blok rekrutacja
FEM Warsztaty
Blok startowy
Debata CEO
10:00-11:30
Debata CEO

1. Innowacyjność jako nowy trend rozwoju w branży fitness
- wykorzystanie nowoczesnych technologii jako sposób na zwiększenie sprzedaży w klubie fitness,
- sposoby implementacji innowacji. W jaki sposób dostosować innowacje do pokolenia X, Y, Z
2. Idea Europejskiego Tygodnia Sportu
3. Autorskie programy zajęć fitness jako czynnik wpływający na stopień zaangażowania klubowiczów? Zajęcia grupowe jako motor retencyjny Twojego klubu fitness.

Łukasz
Balicki

eFitness

Magdalena
Konstańczak

Les Mills Polska

Mikołaj
Nawacki

Calypso Fitness

Małgorzata
Gala

Perfect Gym

Maciej
Wolny

TOP-GYM

Grzegorz
Kita

Sport Management Polska

Radosław
Jarmuła

Orangetheory Fitness

Łukasz
Dojka

Xtreme Fitness Gyms

11:30-12:30
Przerwa networkingowa - prezentacja usług wystawców
Blok Warsztaty
12:30-13:15
Czy liderem trzeba się urodzić? Zarządzanie i przywództwo w klubie fitness
Sebastian Goszcz

Czy liderem trzeba się urodzić? Zarządzanie i przywództwo w klubie fitness.
Kim jest dobry menadżer/lider w branży fitness I w jaki sposób nim się stać.

13:20-14:00
Liczby i analiza danych jako narzędzia poprawy efektywności klubu fitness
Sebastian Goszcz

Liczby i analiza danych jako narzędzia poprawy efektywności klubu fitness.
Zarządzanie operacyjne, controlling.
Co mierzyć, kiedy, w jaki sposób analizować i jak poprawiać wyniki?

14:00-15:00
Przerwa lunchowa
15:00-15:40
Efektywny i efektowny harmonogram zajęć grupowych jako koło napędowe przychodów klubu
Sebastian Goszcz

Forma wpisana w grafik - idealny harmonogram zajęć fitness generujący przychód w klubie.

Jak go stworzyć i jak nim zarządzać, by wykorzystać w pełni potencjał swojego klubu.

15:45-16:25
Sprzedaż to sport kontaktowy. Wielu zna zasady, niewielu bierze aktywny udział i osiąga oczekiwane efekty.
Sebastian Goszcz

Sprzedaż to sport kontaktowy. Wielu zna zasady, niewielu bierze aktywny udział i osiąga oczekiwane efekty. Skuteczne sposoby sprzedaży karnetów i umów. Pozyskiwania klientów do klubu fitness.

Blok Praktyka
16:30-17:10
Warsztaty praktyczne z social mediów
Franciszek Gieorgiew

Warsztaty praktyczne z social mediów:

- Tworzenie skutecznych kreacji reklamowych,

- W jaki sposób zmaksymalizować zasiegi bezpłatne (algorytm EdgeRank),

- Reklamy na FB

Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
Blok rekrutacja
FEM Rekrutacja
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
Blok rekrutacja
SALMA Tech Showroom
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
9:15-16:00
SALMA Tech Showroom
  • prezentacja najnowszych Kiosków samoobsługowych dla klubów fitness;
  • gry fitnessowe z wykorzystaniem VR - premiera VIRO;
  • VIRO challenge - konkurs;
  • strefa Business Intelligence ze specjalistami w zakresie sztucznej inteligencji.
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
Blok rekrutacja
16:00-19:00
Strefa rekrutacji

STREFA REKRUTACJI
- Giełda pracy;
- prezentacja aktualnych ofert pracy klubów fitness;
- możliwość prezentacji swojej kandydatury;
- porady ekspertów dotyczące przygotowania się do rozmowy rekrutacyjnej;
- sugestie w jaki sposób napisać atrakcyjne CV i list motywacyjny.