Sprzedano 180 biletów z 250
Dzień 2
FEM Wykłady
Blok startowy
09:00-09:15
Oficjalne rozpoczęcie Kongresu FEM
IC Events

Powitanie Gości i Uczestników, przedstawienie Prelegentów.

Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
9:15-9:55
Wartość przedsiębiorstwa - wycena kontra transakcje fuzji i przejęć.
Szymon Pankowski

Wartość przedsiębiorstwa - wycena kontra transakcje fuzji i przejęć. Case studies.

10:00-10:45
Klient na zawsze - nauka i sztuka budowania lojalności klientów klubu fitness.
Sebastian Goszcz
10:50-11:30
Budowanie strategii marketingowo - sprzedażowej social selling z wykorzystaniem Linkedin.
Dagmara Pakulska

Budowanie strategii marketingowo - sprzedażowej social selling z wykorzystaniem Linkedin. W jaki sposób zwiększyć sprzedaż, nawiązać współpracę oraz relacje biznesowe za pośrednictwem Linkedin w branży fitness?

11:30-12:00
Przerwa
12:00-12:40
Marketing bez danych jest jak prowadzenie auta z zamkniętymi oczami.” D. Zarrella. Co i jak badać w marketingu klubów fitness?
Magdalena Rodak-Dębowska

Marketing bez danych jest jak prowadzenie auta z zamkniętymi oczami.” D. Zarrella. Co i jak badać w marketingu klubów fitness? Wskaźniki, optymalizacje, wpływ na wzrost skuteczności działań marketingowych.

Blok HR
12:45-13:25
Budowanie doskonałego zespołu nastawionego na klienta
Andrzej Borczyk
13:30-14:10
Komunikowanie pracownikom trudnych decyzji.
Małgorzata Burdziełowska

Komunikowanie pracownikom trudnych decyzji. W jaki sposób w czasach dużej rotacji pracowników,przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą, profesjonalnie zakończyć współpracę, przekazać niekorzystne informacje itp.

14:10-15:00
Przerwa
Blok zarządzanie
15:00-15:40
Jak zwiększyć dochód klubu poprzez odpowiednią współpracę z trenerami personalnymi- analiza systemów współpracy z trenerami personalnymi w klubach fitness
Marcin Żaworonek
15:45-16:25
Wynagrodzenia i premie pracowników klubu fitness.
Krzysztof Pakulec

Wynagrodzenia i premie pracowników klubu fitness. Propozycje systemów wynagrodzeniowych dla pracowników recepcji, instruktorów fitness, trenerów personalnych. Jaki procent stanowią wynagrodzenia w dobrze zbudżetowanym klubie, jak to obliczyć, stworzyć właściwą strukturę otwierając klub oraz w jaki sposób zmodyfikować strukturę w klubie już prosperującym?

16:30-17:10
Koncepcja studia butikowego oraz nowoczesnych metod treningu jako sposób na dodatkowy przychód i uatrakcyjnienie oferty klubu fitness.
Magda Foeller
FEM Warsztaty
Blok startowy
Debata CEO
10:00-11:30
Debata CEO

1. Innowacyjność jako nowy trend rozwoju w branży fitness
- wykorzystanie nowoczesnych technologii jako sposób na zwiększenie sprzedaży w klubie fitness,
- sposoby implementacji innowacji. W jaki sposób dostosować innowacje do pokolenia X, Y, Z
2. Idea Europejskiego Tygodnia Sportu
3. Autorskie programy zajęć fitness jako czynnik wpływający na stopień zaangażowania klubowiczów?

Łukasz
Dojka

Xtreme Fitness Gyms

Blok Warsztaty
12:00-12:40
Czy liderem trzeba się urodzić? Zarządzanie i przywództwo w klubie fitness.
Sebastian Goszcz

Czy liderem trzeba się urodzić? Zarządzanie i przywództwo w klubie fitness.
Kim jest dobry menadżer/lider w branży fitness I w jaki sposób nim się stać.

12:45-13:25
Liczby i analiza danych jako narzędzia poprawy efektywności klubu fitness.
Sebastian Goszcz

Liczby i analiza danych jako narzędzia poprawy efektywności klubu fitness.
Zarządzanie operacyjne, controlling.
Co mierzyć, kiedy, w jaki sposób analizować i jak poprawiać wyniki?

13:30-14:10
Forma wpisana w grafik - idealny harmonogram zajęć fitness generujący przychód w klubie.
Sebastian Goszcz

Forma wpisana w grafik - idealny harmonogram zajęć fitness generujący przychód w klubie.

Jak go stworzyć i jak nim zarządzać, by wykorzystać w pełni potencjał swojego klubu.

14:10-15:00
Przerwa networkingowa/ prezentacja usług wystawców
15:00-15:40
Sprzedaż to sport kontaktowy. Wielu zna zasady, niewielu bierze aktywny udział i osiąga oczekiwane efekty.
Sebastian Goszcz

Sprzedaż to sport kontaktowy. Wielu zna zasady, niewielu bierze aktywny udział i osiąga oczekiwane efekty. Skuteczne sposoby sprzedaży karnetów i umów. Pozyskiwania klientów do klubu fitness.

Blok Praktyka
15:45-16:25
Warsztaty praktyczne z social mediów.
Franciszek Gieorgiew

Warsztaty praktyczne z social mediów:

- Tworzenie skutecznych kreacji reklamowych,

- W jaki sposób zmaksymalizować zasiegi bezpłatne (algorytm EdgeRank),

- Reklamy na FB

16:30-17:10
W jaki sposób stworzyć ofertę treningową dla osób prowadzących siedzący tryb życia, pracowników korporacji - jako pomysł na zbudowanie dodatkowej strefy przychodów dla klubu Fitness.
Oskar Chrzanowski
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
FEM Rekrutacja
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
SALMA Tech Showroom
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
9:15-17:10
SALMA Tech Showroom

Prezentacja:

  • najnowszych kiosków samoobsługowych dla klubów fitness,
  • gier fitnessowych z wykorzystaniem VR,
  • strefy Business Intelligence ze specjalistami w zakresie sztucznej inteligencji.
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie