Sprzedano powyżej 215 biletów z 250
Dzień 1
FEM Wykłady
Blok startowy
09:00-09:15
Oficjalne rozpoczęcie Kongresu FEM
IC Events

Powitanie Gości i Uczestników, przedstawienie Prelegentów.

9:15-9:55
Wartość przedsiębiorstwa - wycena kontra transakcje fuzji i przejęć
Szymon Pankowski

Wartość przedsiębiorstwa - wycena kontra transakcje fuzji i przejęć. Case studies.

Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
10:00-10:45
Trendy w sprzedaży na 2019
Agnieszka Grostal

Trendy w sprzedaży na 2019. W jaki sposób zmienia się proces sprzedaży w klubie fitness? Jak zwiększyć przychód?

10:50-11:30
Źródła siły i słabości w negocjacjach
Krzysztof Brola

Źródła siły i słabości w negocjacjach. W jaki sposób prowadzić negocjacje w sprzedaży, przy nawiązywaniu współpracy z partnerem biznesowym w klubie fitness?

11:30-12:30
Przerwa networkingowa - prezentacja oferty wystawców
SALMA
12:30-13:15
Technologia jak narzędzie do rozwiązywania problemów w klubie fitness
Małgorzata Gala
13:20-14:00
Narzędzia, które wspomagają zarządzanie sprzedażą w klubie fitness
Edyta Brzęcka
14:00-14:45
Przerwa lunchowa
14:45-15:25
Wykorzystywanie uczenia maszynowego w systemach do zarządzania klubem fitness - prezentacja modelu Business Intelligence.
Małgorzata Gala
15:30-16:10
Trening VR - czy wirtualna rzeczywistość zrewolucjonizuje ofertę klubu fitness?
Kamil Goleń, Marcin Kotewicz
16:10-16:40
Przerwa
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
16:40-17:20
Przychody w klubie fitness - planowanie i prognozowanie.
Krzysztof Pakulec

Przychody w klubie fitness - planowanie i prognozowanie.
W jaki sposób prognozować przychody: w klubie, który posiada dane na temat przychodów z lat poprzednich, w klubie, który nie dysponuje danymi z przeszłości oraz w klubie, który dopiero powstaje (w oparciu o sprzedaż z członkostw, z baru, treningów personalnych, kart partnerskich typu Multisport, Fitprofit, OK System)?

17:25-18:05
Wprowadzenie nowego produktu/ innowacji.
Agnieszka Grostal

Wprowadzenie nowego produktu/ innowacji. Czynniki, które wpływają na sukces wprowadzania produktu, usługi na rynek.
Najczęściej popełniane błędy przy wprowadzaniu innowacji. Co zrobić żeby ich uniknąć.

18:10-18:50
E-commerce jako sposób na dodatkowy przychód klubu fitness.
Antoni Krokowicz

E-commerce jako sposób na dodatkowy przychód klubu fitness. 7 najczęstszych błędów podczas otwierania sklepu internetowego.

19:00-23:00
Coctail Party sponsored by Fit Reality

- Rozdanie nagród Diamenty Branży Fitness

- wystąpienie Gościa Specjalnego - Jerzego Górskiego

Blok rekrutacja
FEM Warsztaty
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
09:15-09:55
Budowanie doskonałego zespołu nastawionego na klienta
Andrzej Borczyk
10:00-10:45
Przedstawiciele pokolenia Baby Boomers (Seniorzy), X, Y, Z (Millenialsi) w klubie fitness.
Sebastian Goszcz

Przedstawiciele pokolenia Baby Boomers (Seniorzy), X, Y, Z (Millenialsi) w klubie fitness. Różni klienci, różne potrzeby. Zmiany pokoleniowe i ich wpływ na sposób budowania lojalności wśród klubowiczów oraz współpracowników z tych grup.

10:50-11:30
Customer Experience Management umarł. Niech żyje Customer Care Management
Sebastian Goszcz

Customer Experience Management umarł. Niech żyje Customer Care Management. Customer Care Management i Program 30-60-90 jako najskuteczniejsze narzędzie budowania lojalności klientów klubu fitness.

11:30-12:30
Przerwa networkingowa - prezentacja oferty wystawców
12:30-13:15
Buduj dodatkowe strefy przychodów w klubie i zarabiaj więcej.
Sebastian Goszcz

Buduj dodatkowe strefy przychodów w klubie i zarabiaj więcej. Sprzedaż dodatkowa i sprzedaż sugerowana dodatkowych produktów i usług w klubie fitness.

13:20-14:00
Skuteczny marketing klubu fitness
Sebastian Goszcz

Budowa silnej marki klubu i zespołu ekspertów na lokalnym rynku.

14:00-14:45
Przerwa lunchowa
14:45-15:25
 Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?
Sebastian Goszcz

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?  Jak uratować go dla klubu, nie stracić i przekształcić w lojalnego, zadowolonego ambasadora Twojej marki? Dłużnicy, wiecznie niezadowoleni, narzekacze, łamiący zasady i regulamin, agresywni, nie dbający o higienę osobistą, nieaktywni, zniechęceni etc...

15:30-16:10
Grupa pracowników klubu, to jeszcze nie ZESPÓŁ
Sebastian Goszcz

Grupa pracowników klubu, to jeszcze nie ZESPÓŁ. Budowa zespołu wysokiej skuteczności.
Zarządzanie, wynagradzanie motywowanie recepcji, instruktorów I trenerów klubu.

16:10-16:40
Przerwa
Blok Praktyka
16:40-17:20
W jaki sposób stworzyć ofertę treningową dla osób prowadzących siedzący tryb życia, pracowników korporacji - jako pomysł na zbudowanie dodatkowej strefy przychodów dla klubu Fitness.
Oskar Chrzanowski
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
Blok rekrutacja
FEM Rekrutacja
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
Blok rekrutacja
SALMA Tech Showroom
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
9:15-19:00
SALMA Tech Showroom
  • prezentacja najnowszych Kiosków samoobsługowych dla klubów fitness;
  • gry fitnessowe z wykorzystaniem VR - premiera VIRO;
  • VIRO challenge - konkurs;
  • strefa Business Intelligence ze specjalistami w zakresie sztucznej inteligencji.
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
Blok rekrutacja