Sprzedano 180 biletów z 250
Dzień 1
FEM Wykłady
Blok startowy
09:00-09:15
Oficjalne rozpoczęcie Kongresu FEM
IC Events

Powitanie Gości i Uczestników, przedstawienie Prelegentów.

Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
09:15-09:55
Budowanie Buyer Persony
Jakub Cyran

Budowanie Buyer Persony. Jak skutecznie pozyskiwać klientów i projektować pozytywne doświadczenia w branży fitness. W jaki sposób sprawić, żeby klient, który nie zakupił w danym momencie członkostwa, wrócił ponownie i skorzystał z oferty klubu.

10:00-10:40
Trendy w sprzedaży 2019
Agnieszka Grostal

Trendy w sprzedaży na 2019. W jaki sposób zmienia się proces sprzedaży w klubie fitness. Jak zwiększyć przychód.

10:45-11:25
Źródła siły i słabości w negocjacjach
Krzysztof Brola

Źródła siły i słabości w negocjacjach. W jaki sposób prowadzić negocjacje w sprzedaży, przy nawiązywaniu współpracy z partnerem biznesowym w klubie fitness.

10:45-11:25
Przerwa networkingowa - prezentacja oferty wystawców
SALMA
12:30-13:10
Technologia jak narzędzie do rozwiązywania problemów w klubie fitness
Małgorzata Gala
13:15-13:55
Nowy wymiar zarządzania klubem w oparciu o inteligentne dane
Edyta Brzęcka
14:00-14:40
Przerwa networkingowa - prezentacja oferty wystawców
14:45-15:25
Sztuczna inteligencja w systemach do zarządzania klubem fitness
Artur Haponik
15:30-16:10
Trening VR - czy wirtualna rzeczywistość zrewolucjonizuje ofertę klubu fitness?
16:10-16:40
Przerwa
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
16:40-17:20
Wprowadzenie nowego produktu/ innowacji.
Agnieszka Grostal

Wprowadzenie nowego produktu/ innowacji. Czynniki, które wpływają na sukces wprowadzania produktu, usługi na rynek.
Najczęściej popełniane błędy przy wprowadzaniu innowacji. Co zrobić żeby ich uniknąć.

17:25-18:05
Przychody w klubie fitness - planowanie i prognozowanie.
Krzysztof Pakulec

Przychody w klubie fitness - planowanie i prognozowanie.
W jaki sposób prognozować przychody: w klubie, który posiada dane na temat przychodów z lat poprzednich, w klubie, który nie dysponuje danymi z przeszłości oraz w klubie, który dopiero powstaje (w oparciu o sprzedaż z członkostw, z baru, treningów personalnych, kart partnerskich typu Multisport, Fitprofit, OK System)?

18:10-18:50
E-commerce jako sposób na dodatkowy przychód klubu fitness.
Aleksander Waszak

E-commerce jako sposób na dodatkowy przychód klubu fitness. 7 najczęstszych błędów podczas otwierania sklepu internetowego.

FEM Warsztaty
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
10:00-10:40
Przedstawiciele pokolenia Baby Boomers(seniorzy), X, Y, Z (millenialsi) w klubie fitness.
Sebastian Goszcz

Przedstawiciele pokolenia Baby Boomers (seniorzy), X, Y, Z (millenialsi) w klubie fitness. Różni klienci, różne potrzeby. Zmiany pokoleniowe i ich wpływ na sposób budowania lojalności wśród klubowiczów oraz współpracowników z tych grup.

10:45-11:25
Customer Experience Management umarł. Niech żyje Customer Care Management
Sebastian Goszcz

Customer Experience Management umarł. Niech żyje Customer Care Management. Customer Care Management i Program 30-60-90 jako najskuteczniejsze narzędzie budowania lojalności klientów klubu fitness.

10:45-11:25
Przerwa networkingowa - prezentacja oferty wystawców
12:30-13:10
Buduj dodatkowe strefy przychodów w klubie i zarabiaj więcej.
Sebastian Goszcz

Buduj dodatkowe strefy przychodów w klubie i zarabiaj więcej. Sprzedaż dodatkowa i sprzedaż sugerowana dodatkowych produktów i usług w klubie fitness.

13:00-14:00
Skuteczny marketing klubu fitness
Sebastian Goszcz

Budowa silnej marki klubu i zespołu ekspertów na lokalnym rynku.

14:00-14:40
Przerwa lunchowa
14:45-15:25
 Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?
Sebastian Goszcz

Trudny klient. Jak sobie z nim radzić?  Jak uratować go dla klubu, nie stracić i przekształcić w lojalnego, zadowolonego ambasadora Twojej marki? Dłużnicy, wiecznie niezadowoleni, narzekacze, łamiący zasady i regulamin, agresywni, nie dbający o higienę osobistą, nieaktywni, zniechęceni etc...

15:30-16:10
Grupa pracowników klubu, to jeszcze nie ZESPÓŁ
Sebastian Goszcz

Grupa pracowników klubu, to jeszcze nie ZESPÓŁ. Budowa zespołu wysokiej skuteczności.
Zarządzanie, wynagradzanie motywowanie recepcji, instruktorów I trenerów klubu.

Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
FEM Rekrutacja
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
16:00-19:00
Strefa rekrutacji

NOWOŚĆ!
Employer branding na FEM!

Szukasz specjalistów doświadczonych w branży fitness, którzy pomogą rozwinąć Twój biznes?
A może jesteś ambitnym pracownikiem klubu fitness poszukującym nowych wyzwań?
Skorzystaj ze Speed Dating w Strefie Rekrutacyjnej na Kongresie FEM!

Pracodawco – przedstaw się jako firma oferująca atrakcyjne środowisko dla rozwoju kariery
Kandydacie – zaprezentuj swoje kompetencje i nawiąż kontakty!

Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie
SALMA Tech Showroom
Blok startowy
Debata CEO
Blok Warsztaty
Blok Praktyka
Blok sprzedaż
SALMA
Blok marketing
Blok HR
Blok zarządzanie