Grzegorz Olechniewicz

Doświadczony Trener i doradca, Od stycznia 2018 prezes zarządu i główny ekspert w firmie GOODAM GROUP Sp. z o.o. do grudnia 2017 CEO w firmie GOODMAN GLOBAL BUSINESS SERVICES Ltd.,  realizował projekty i strategie między innymi dla firm z branż: motoryzacyjnej, farmaceutycznej, bankowej, FMCG, telekomunikacyjnej oraz dla firm zajmujących się przemysłem ciężkim. Swoje doświadczenie zdobył jako Procurement Manager u międzynarodowego lidera w dziedzinie zarządzania zakupami Ariba Inc.,  oraz Project Procurement Manager dla klientów Carrywater Group S.A. czy Dyrektor Operacyjny Grupy Constans (Zarządzanie działami sprzedaży, projektów, logistyki oraz realizacji).   Przez ostatnie lata doradzał dziesiątkom firm w zakresie strategii zarządzania. Prowadził wykłady w ramach Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu a obecnie wykładowca, konsultant merytoryczny oraz promotor na kierunkach studiów podyplomowych, Zakupy
w Biznesie na WSB w Poznaniu Manager Zakupów WSB Chorzów. Prowadzi również warsztaty na kierunkach: Negocjacje i Mediacje, Umiejętności Managerskie, Strategie Sprzedaży oraz Zarządzanie Projektami.  Członek Project Management Institute oraz International Project Management Associaction. Współzałożyciel i członek dwóch krajowych stowarzyszeń branży zakupowej. W wolnym czasie organizator koncertów charytatywnych, miłośnik dobrej muzyki i kuchni.

Certyfikowany trener Academy of Negotiations. Microsoft Certified Professional

PODSUMOWANIE ZAWODOWE:

  • Doświadczony Trener i doradca w dziedzinie negocjacji, komunikacji oraz zarządzania. W swojej pracy trenerskiej skupia się na skutecznym przekazaniu wiedzy oraz budowie jak najlepszej atmosfery w trakcie prowadzonych szkoleń. Przeprowadził ponad 6200 godzin szkoleń;
  • Ponad 18 letnie doświadczenie zawodowe w tym ponad 12 lat doświadczenia w kierowaniu zespołem, zarządzaniu średnimi i dużymi przedsiębiorstwami;
  • Ponad 10 letnie doświadczenie w konsultingu zarządczym;
  • Skutecznie realizuje założone budżety handlowe oraz zakupowe; wspiera swoich klientów w budowie prawidłowych relacji z dostawcami w tym negocjacjach  z dostawcami, funduszami i bankami; sporządzaniu umów i monitorowaniu procesu realizacji projektów i zmian;
  • Wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru redukcji kosztów, restrukturyzacji, usprawniania procesów biznesowych i budowie trwałej wartości firmy.