O identyfikatory dla Uczestników FEM zadbała firma Polskie Karty

Nadchodzi wiosna, a z nią wielkie marzenia o idealnej sylwetce. Do osiągnięcia tego celu potrzeba przede wszystkim dużej dawki ruchu i motywacji, co gwarantują zajęcia w klubie fitness pod doświadczonym okiem trenera.
Ze względu na ogromne zainteresowanie sportem po okresie zimowym każdy klub powinien rozważyć wprowadzenie udogodnień i usprawnień na terenie obiektu. Przyczynią się one na pewno do zwiększenia komfortu w trakcie ćwiczeń, a także wpłyną na podniesienie standardu klubu.
Na wzrost zadowolenie klientów z użytkowania klubu wpłynie, między innymi, implementacja plastikowych kart dostępowych. Karty wejściowe z umieszczonym w środku chipem zbliżeniowym to gwarancja szybkiego wejścia na halę. "Zbliżeniówki" pozwalają ponadto na monitorowanie częstotliwości, z jaką klient korzysta z klubu, a zebrane dane mogą być pomocne przy tworzeniu motywacyjnego mailingu i zachęcenia użytkownika do powrotu na zajęcia.
Z danych producenta kart plastikowych Polskie Karty Sp. z o.o. wynika, że największym zainteresowaniem cieszą się karty zbliżeniowe z modułem Mifare, który posiada opcję czytania i zapisu, a także dostępny jest w kilku wariantach pamięciowych od 1 do 8 K.

Nie można również zapomnieć o możliwości nabycia w klubie fitness kart podarunkowych. Mogą one być wyposażone w kod kreskowy, pasek magnetyczny, chip zbliżeniowy, a nawet posiadać specjalne pole do napisania dedykacji. Taki prezent to idealne rozwiązanie dla osób, które nie są jeszcze zdecydowane na konkretny karnet, a prezent w formie karty może wpłynąć na przywiązanie klienta do klubu, zmotywowanie go do dalszych ćwiczeń, a co za tym idzie, chęć nabycia karnetu na dłuższy okres.

Ze względu na 20-letnie doświadczenie w produkcji kart firma oferuje wsparcie techniczne i graficzne, aby karta w pełni wykorzystała swój potencjał i przyczyniła się do zadowolenia obsługi i użytkowników klubu.